Haha, jo förresten.

Vi ska ju ha en liten knatte. Jag verkar kanske lite väl ointresserad av det...men saken är den att det som gör att det märks att jag är gravid, förutom en del humörsbergochdalbanor, är att magen växer och att brösten växer och gör ont. Jag mår inte illa så att jag behöver kräkas eller något sånt.
Byxorna går bara inte att knäppa längre och mina boobies är ugnefär i den storlek som jag skulle vilja att de alltid är :)
Men jag är nu i vecka 13 och den värsta kristiden är över. Så skönt!
Iaf...här ar lite magbilder.




Första fotot vi tog :)






Sakta men säkert...





Liiite till...





...och detta är det senaste vi tagit. Glad, för ett par byxor som varit rent för stora
innan kan jag knäppa nu!!




Fortsättning föjer :)


Kommentarer
Postat av: Chifen

Hej fröken!

Trevlig blogg du har. Har numera lagt den till mina bokmärken. Sköt om dig o sparka till broren.

Kram

2008-07-30 @ 22:40:00
URL: http://www.liverpoolfc.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0