Get`s better in time

Ja så får man ju säga om problem.
Tjaffs och allt annat som höll i sig innan fick sin vändning och allt fick en klarhet och räddes ut.
Jobbigt ibland att karlarna ska va så "tröga" ibland. Om ja förklarar en sak, vad något betyder för mig, så är det så.
Men allt blir ju oftast bra till slut.

Det är lördag idag...jobb som väntar och det är ju bara att se glad ut och åka dit...
Vi ska kanske ta oss ut och titta på bilar nu under förmiddagen. Vi har nästan bstämt oss för vilken bil de blir nu. En V70 T5. Japp, den har fallit oss båda i smaken, så jag hoppas vi hittar någon bra till ett vettigt pris.

Som jag sagt innan så har ja inte berättat att jag bloggar än och Jocke ligger här brevid mig och sover...vet inte om det låter som att han vakmar snart, så jag får nog sluta skriva.....

Kan jag inte slänga in några rader imorgon så blir det på måndag. Få se vad som händer då, för jag ska passa min ene systerson, så något får ju hända :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0