VÅR LILLA NINNI E FÖDD!

Två stolta och lyckliga föräldrar är hemma om en sväng. Allt är bra med oss alla, jag kommer att uppdatera och berätta om heka denna lite plötsliga upplevelse senare när tiden och orken finns.
Men lite bilder ska ni få så länge, fler kommer sen när jag berättar :)

TACK, av hela våra hjärtan till er alla underbara människor som ställer upp så oerhört mycket för oss, som hjälpt oss med hundar och allt runt omkring så att vårt liv inte krasat ihop. Jag har fått små tårar i ögonen flera gånger av tanken er. Evigt tacksam.


E ni me....här är lilla Ninni...





Sista magbilden...





Ninni är född :)

(datumen stämmer inte), men den 9/12-08 kl. 08.32 kom en 43 cm lång och 1442 gr tjock liten Ninni ut!!





Kommentarer
Postat av: Tinakusin

Grattis till er! Så skönt att allt gått bra. Känner er stora lycka ända hit, det var ju inte så länge sen man själv var där!=) En stor kram till er alla tre.

2008-12-10 @ 19:15:10
Postat av: mange (datornörden_no1)

FAN vad nice..... .. glad för er skull.... sköt nu om henne annars jävlar hehehe

2008-12-11 @ 08:19:33
Postat av: Anja

Grattis till er tösabit.

Nu fick jag verkligen en överraskning.

Den bästa julklapp ni kunde få.

Kram

Anja

2008-12-14 @ 00:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0