Solat

Lite snabbt om vad som hänt...
Ninni har fått sola sig för att värdena va höga. Fått lära oss att den gulsot man pratar om angående barn och vuxna inte är den samma. Skönt och kul att lära sig lite nytt varje dag man är där inne.
Men idag har hon solat klart, för värdena igår va mycket mycket bättre.
Hon äter som en häst och tar hand om maten kanon bra. Hon vägdes igår, 1336 gram, så nu ska det väl bara gå uppåt.
Hon har kegat vid mitt bröst när hon varit ute och några problem med ammning kommer vi nog inte få.
Den nya mjölkkossan Anna har anlänt och pumpar i rasande fart.
Såna boobs man har fått redan! Haha, större misstänker jag ju starkt att de kommer bli med :)
Vi får ha henne ute 2 gånger om dagen, så nu när vi kommer igång med det efter solningen så kommer Jocke med få sitta och mysa med snäckan. Den synen längtar jag efter att få se.

MFF halsduken har hon fått ärva av Jocke, den ligger där inne och Buddha som varit min och Jockes övervakare sedan vi började träffas (jag fick den av Jocke), han vakar över henne nu och han va med under hela förlossningen.

Den blir jobbigare för varje gång vi lämnar henne, men hon är i trygga händer och vi har ju trots allt hem och hundar som ska leva vidare de med.
Men det känns när man säger hejdå, vill bara få med henne hem ist. NU!!
Men den dagen kommer.
Hon är ju så fin.
Nu saknar jag henne...

In i duschen nu och iväg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0