Lite snö lite slask

Så mysigt att det snöade igår och till en början la det sig så fint...sen blev det slask av det hela och halt. Nu är det inte mycket kvar...inget kul, men what to do...
Jag hoppas iaf, som jag gör varje år, att det blir en vit jul... *önskar intensivt*

Jag har sovit och tittat på Top Model nu i förmiddag och nu ska jag ut och kasta lite boll med Atlas med hopp om att han inte ska rasa lägenheten tills Jocke kommer hem.
Sen ska jag bara hem och fixa här innan jag åker till jobbet.
Jag hoppas vi kommer ha ett lagom flow på jobb så att vi iaf har lite att göra hela tiden, känner mig halvseg och man blir bara tröttare om man inte har något att göra...

Nej, nu ska jag ge mig ut innan klockan blir för mycket.




Kommentarer
Postat av: Someone

hej.Läste ditt inlägg på sarasnarans blogg.... du är ingen dålig människa för att du inte lyckats sluta röka. du har rätt i att det är så mkt som inte är bra, finns mkt som påverkar barnet. Ditt barn blir säkert en helt underbar liten varelse... min dotter rökte i början av graviditet 1 och har precis lyckats sluta, har 3 mån kvar av grav 2.

STÅ PÅ DEJ .....ANNARS GÖR NÅN ANNAN DET

2008-12-05 @ 07:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0