Julfirandet över

Ja, då är julen snart helt slut. Firandet är över och vi är hemma igen och tar det bara lugnt. Orkar inget annat så mätta vi är efter all god mat....
Vi körde upp till svärmor och svärfar. Träffade trevliga och glada gänget och tittade på Kalle Ankas Jul.
Sen va det MAT!! Jag va så hungrig och som vanligt när man är hungrig så äter man för fort, men jag gick igenom det jag brukar av julmaten plus att Jocke har lärt mig äta sill, så det slank ner lite av det med. Maten va kanongod!





Ingegerd, Frida och Conny inväntar Kalles Jul






Emma  och Jocke






och likaså Tina och Mattias.






Svärmor Berit och svärfar Fribbe fixade maten under tiden och Jocke va och tjuvkikade lite :)






Sen va det dags för maten, namnam!






Bimbo-Emma ( hälsar Jocke ) hugger in






Conny, Wilmer och Hugo






Söteungar!






Nästa söteunge Lovisa som sitter här i mitten ska snart med få lite mat av mamma Tina som fixar






Hugo ville nog inte va med på denna bilden och Sara va inte alls med :)






Fribbe korkar upp sin himmaluade snaps :)






Värdparet :)




Sen efter maten for jag vidare för att fira med med pappa mina systrar och deras familjer. Tyvärr är mamma sjuk, så vi fick fira utan henne i år.





Pappa och Andreas






Alex och Marko delade ut klapparna






Marko, hans kompis och min syster yster Russi






Min chef Salle och min andra syster yster Marjo


Ja, klappar delades ut och sen for jag upp till det andra glada gänget igen. Vi öppnade en massa fina klappar vi fått till Ninni och sen for vi tillsammans ner igen till min syster och öppnade klapparna vi fått där. Drack en kopp kaffe och snackade lite innan vi fick gå hem till hundarna.
Nu har vi som sagt bara tagit det väldigt lugnt och snart ska vi sova, imorgon ska vi in till vår fina dotter, som jag läntar efter som fan nu!!!
Vi ska ta med de fins mjukisdjuren hon fått och filtar hon kan få ha i sin säng :)

Tack allihopa för allt fint vi fått!!
Tack för en trevlig jul trots att vi inte riktigt har haft den rätta feelingen innan med tanke på att allt varit lite upp och ner!
Tack ska ni ha!!!





Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej!!!

Så fina bilder du har tagit på oss=)

Specielt när Emma sitter och äter, ser ju ut som hon snusar:)

kramar Ingegerd

2008-12-25 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0