Grått och trist väder

Fy vilken grå dag det är!!
Jag gick och la mig på soffan igen efter att Jocke åkt till jobbet. Zappade lie och sen satte jag klockan, det va inget uppmuntrande alls att se det tråkiga vädret ute, så jag tänkte att jag sussar en stund till för att hoppas på att det kanske skulle ha ljusnat lite sen.
Men ack nej, det är inte mycket ljusare nu och det är så trist....I need the light!!

Hihi, Jocke ringde precis och han kommer snart hem!!!
Nu blev dagen direkt ljusare. Happy happy :)

Jag hade tänkt lägga in lite bilder, men jag får fixa det sen, för jag ska upp och handla lite lunch till oss nu :)
Så skönt at ha kameran framme igen, jag har verkligen varit lat på den sidan, men nu är jag igång igen :)

Hej så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0