GOTT NYTT ÅR!!

Vi har varit en runda hos Ninni och myst med henne. Hon blir bättre och bättre på att amma, men blir snabbt trött med.
Övning övning.
Sen vägde vi henne, hon har gått upp ännu mer och väger nu 1920 gr.
Hur bra som helst.

Nyårsfirandet för oss har varit en god och trevlig middag hos svärmor och svärfar.
Bögmätta blev vi, jag känner mig nästan gravid igen, magen känner ju igen det här med att tänja ut sig.

På tal om att känna sig gravid, så kom det på tal (igen) om att man är jätte mottaglig nu...hehe, jag hade från början fått för mig att det va tvärt om när man ammar, men så är visst inte fallet.
Hehehe...tänk om det är en bulle i ugnen igen.
Då är det ju bara så att Sigge inte vill vänta utan vill komma till världen snabbt.
Hmmm...tja, det kommer ju visa sig isf helt enkelt.

Nu ska kvällen fortsätta i lugn takt.

TACK för en trvlig middag och kväll!!!
Kram på er!

GOTT NYTT ÅR ALLEHOP!!








Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Ja amning har då aldrig fungerat som preventivmedel för mig... Kör på! =)

2008-12-31 @ 22:15:12
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0