Bild uppdatering :)

Ja, som ni alla vet så är det ju väldigt mycket nu. Med allt.
Det är ett väldans farande fram och tillbaka till Lund, men det är det värt med tanke på att det är vår underbara tös vi träffar :)
Sen är det ju vårt lilla hem som är helt pausat just nu. Här händer ingenting, vi har inte ens en tvätttid bokad. Tack svärmor som hjälpt oss på den fronten. Den med.
Ja, det är helt enkelt mycket till höer och vänster som ska gå ihop, vi gör helt enkelt så gott vi kan. Julen närmar sig, jag har knapt koll på den och det kommer inte riktigt kännas som nån riktig jul heller tror jag. Vi har varken tid eller pengar till klappar. Ångest.
Julen börjar inne hos Ninni, sen kommer vi lämna henne. På julafton. Ångest. Men, ja jag vet, hon har ingen koll på vad som händer ändå. Fast det hade ju varit sååå mycket mysigare att få ha henne hemma.
Men men. Jag vet att det kommer bli en trevlig jul ändå och jag är lite glad för att "min egen" familj har flyttat fram julfirandets början, för jag kommer va uppe med Jocke och resten av gänget hos svärmor och svärfar först :)
Sen ska jag ner och käka lite och dela klappar med mina föräldrar och syskon och det gänget. Så det kommer nog bli hur bra som helst ändå. Är jag säker på.

Ja, den dåliga tiden vi har nu leder även till att jag har blivit dålig på att blogga. Men det får ni ta helt enkelt.
Jag tänkte uppdatera er med lite bilder av Ninni nu iaf.
Hon har klarat av sin flytt till sängen jättebra, hon håller temeraturen kanon och nu väger hon 1502 gr.
Så vår fina tös gör precis som hon ska, växer och står i :)





Premiären ute från kuvösen hos mamma :)






Premiärmatningen med pappa :)






Som många andra så har Ninni fått sola.






Att hålla i pappas finger är tryggt och något hon väldigt gärna gör :)






Premiärmys med pappa :)






Mysigt värre. Vi kommer nog ligga hos pappa och mysa mycket tillsammans Ninni och jag.






Sussar gott






Napp är gott, men lite stor, hihi.






Hej allihopa!






En hand håller koll på nappen och den andra handen håller kvar pappa.






Lite suddigt, men här är det flytt till nya lyan - värmesängen!
Då får man lov att ha på sig kläder med :)































Familjen Lack :)
( Snart iaf, hihi )



Så, då va bilderna uppdaterade, så nu ligger jag iaf inte back med det.










Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Hon växer! =)

När får vi träffa godingen?

2008-12-22 @ 22:30:37
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Tinakusin

Sååååå söt hon e lilla snäckan! Man blir ju bebissugen på nytt när man ser bilderna. Gulligt med napparna, tar hon dem fast dom e så stora?! Tog 31/2 månad för Lovisa, hon bara klöktes. Säg till om ni vill ha nappar som e lite mindre i formen, finns på apoteket i Spanien. Hade dem till Lovisa i början, lite mindre o sötare. Fixar jag om ni vill. Kram

2008-12-23 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0