Badtajm

I förmiddags körde jag in till Ninni själv, för Jocke skulle tömma den andra lägenheten på det sista.
Men innan jag gick in till Ninni så fick jag ta en sväng till infektionskliniken, för igår ringde mamma och berättade att hon blivit inskriven där. Jahapp. Hon har ju varit lite dålig, men nu har det blivit helkass. Hin hade glömmt en massa saker när hon hade åkt in, så jag fick lämna det till henne. Vad som är fel med henne vet vi inte än, men antagligen kan det va njurarna, för hon har haft int i ca en månad. Får se när helgen är över vad läkarna säger.

Men sen knallade jag till vår lilla ängel och det va precis dags för hennne att äta, så jag tog upp henne så hon fick ligga hos mig och öva på ammningen med. Hon är så duktig, men det lilla knytet orkar ju inte jobba för mycket än för sin mat, så efter en stund så somnade hon gott igen :)
Sen kom Jocke och vi åt lunch innan det va dags för henne att ha mat igen, då fick hon mysa med pappa.
Anna-Lena, vår favoritsköterska jobbade och hon sa igår att vi skulle få bada Ninni efter att hon börjar sitt arbetspass, så innan Ninnis nästa måltid, tappade vi upp vatten och Anna-Lena guidade oss igenom det hela.
Pappa Jocke höll Ninni och mamma Anna tvättade av henne :)
Hon tyckte det va så mysigt. Höll pappa i handen och suttade lite på den med. Magen började ju bli hungrig...
Innan det va mat så mättes längd och huvudomfång. Hon är nu 40,9 lång och har huvudomfång 30,7. Så snäckan växer på alla håll och kanter!
Några bilder blev det inte, för det först va jag så dum nog att inte få med mig kameran, men sen hade det inte varit tid till det heller, vi hade händerna fulla minsann :)
Om ca en vecka ska vi bada henne igen :)
Kanske kan hinna med en bild eller två då...

Nu ska jag äta...ha de så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0