Vad mycket det blev lite plötsligt :)

Så, jag va och handlade,gick och funderade på vad vi skulle ha till middag... De hade billig fläskfiè, så idag blir det fläskfilè med råstekt potatis,ugnsstekta grönsaker och sås, till det lite sallad. Så jag har fått be att Jocke kan åka med Micke hem från jobb så att jag kan få koncentrera mig på maten utan avbrott för att köra och hämta honom. Roligare att he det klart när han kommer hem. Sen kom jag på att  jag glömt att köpa tospapper...så jag fick svänga inom nästa affär för att köpa det.
Nu har jag gjort chokladbollar och ska köra upp till Berit och ta en kaffe, sen är det matlagning för hela slanten :)
Hinner jag så ska jag göra äppelpaj med till ikväll, annars får det vänta till helgen.
Nu ska jag rusa!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för chokladbollarna dom var jättegoda,kanske,kanske det blir kvar någon till Fribbe oxå,hi,hi/kramiz

2008-08-14 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0