Tiden har gått och jag har slöat...

Klockan är snart 13 och jag har legat på soffan och sovit till och från. Först ställde jag klockan, men när den ahde ringt, så tänkte jag för mog själv att jag behöver ju för tusan inte gå upp. Jag damsugade och tvättade igår, den tvätt som är klar kan jag minsann vika ikväll eller imorgon. Jag ska ju bara städa undan i köket. Så, jag har legat och snoosat, Atlas fick komma upp och lägga sig och mysa lite, vilket verkade väldigt uppskattat och nu har jag gjort klart köket som jag skulle.
Upp till mamma hinner jag inte, får hälsa på henne i helgen ist.
Jag har packat ner lite chokladbollar till jobbet och har smakat en själv. Sen åt jag upp resten av minimorötterna jag köpte till middagen igår, lite nyttigare :)

I helgen är jag ledig. Men på lördag blir det  nog full fart ändå. Vi är bludna till Jockes chef för att kolla på fotboll och grilla. Vi ska va där redan klockan 11 på förmiddagen!! Inte klokt j. Men som Jocke sa "han är dansk" haha, jo visserligen. Det blir en heldag får jag säga. Men jag ser fram emot det, tror det kan bli riktigt trevligt. Jag kommer nog kunna roa mig med att se när de dricker öl :)
Ska bli roligt. Speciellt att jag har söndagen med ledig, två sköna dagar med Jocke.

Nu ska jag ta mig en macka och en kopp te tror jag innan jag ska göra mig redo för avfärd till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0