Städa plocka fixa

Nu är jag snart klar för idag med mina hushålls sysslor. Jag har städat upp i garderoben lite, vikt tvätt, tvättat lite mer, handlat, fixat disken, städat toaletten, damsugat och torkat golven. Där emellan har jag suttit och kollat lite på nätet. Letat efter tavlor och lite annat lull lull för att inreda. Hittade en sida med jättefina tavlor. Man kan skicka in en egen bild med, som de gör en tavla av. Coolt!
De är inte super billiga, men vissa tavlor på IKEA är dyrare. Hellre betala för dessa ska jag säga. Hittade flera stycken jag skulle vilja ha.

Kolla in själva.

http://www.mintavla.com/mm5/merchant.mvc?


Jocke ringde och sa att han nog blev lite sen om det va ok, han och Micke skulle fixa något med vår bil. Så att den ska gå lite bättre.
Så nu tänkte jag ta och börja med det jag planerat i flera dagar....jag ska ta itu med det här med att rita och måla. Hihi!
Jag ska börja sätta igång hjärnan med att skissa och ratta en massa. Sen ska jag kolla upp vad det kostar med dukar och färg och allt man behöver. Så får vi se vad det blir av det hela :)


Först ska jag förbereda salladen till middagen, så är det gjort iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0