Slappe dag :)

Igår städade jag ju och hade mig, så idag ska jag bara ta det chill.
Jag kom inte längre än att plocka fram sakerna för att börja med mitt ritande, för Jocke kom inte hem så sent. Så det kommer jag väl ägna mig lite åt iaf.

Atlas är jääätte trött...han somnade om flera gånger imorse när vi vaknade och han har gått och kagt sig nu igen. Ska nig ta ut honom med en sväng idag och de ska få lite nya leksaker med. Pugge, som grisen heter som han fick när han blev 6 månader, den kan inte säga något längre. Den lever, men inte mer än det. Den är en bil-leksak nu med, så här är inte så mycket här hemma som är roligt.

Nu ska jag sätta igång en maskin tvätt till som blev till igår, sen är det frukost dags. Jahg har blivit ganska duktig som börjat äta gröt på morgonen, mhmm!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0