Regn...

Fy vilket väder det är!!! Blir en innesittardag idag med...
Så trött jag va när Jock åkte till jobb idag. ajg gick och la mig vid 12 igår, somnade kankse 00.30. Sen ringde Jocke lite i 2 och sa att de va på väg hem och närmare halv 3 så va det dags att vakna igen för att släppa in Jocke. Sen kunde jag inte somna om igen förrän vid 4. Dryyygt!! Så jag gick inte upp idag förrän vid 10. Skönt.
Det ick plus för Jocke igår!! Inte illa. Så vi skulle handla lite idag :) Jag fick en slat för att handla kläder. Tack hjärtat!! Det behövs faktiskt, jag har inga byxor jag kan knäppa och knappt några tröjor att ha. Magen är i vägen.

Det får bli en till mysdag i soffan :) Japp. Ha tv`n på, hundarna som ligger hos mig och myser och ritpapper framför mig:) Najs.
Ska tvätta ett par maskiner med. Inte så avancerat, så det ska jag nog klara av.

Frukostdags för både hundarna och mig nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0