Miniutflykt eller nått.

Så, nu har jag fixat en maskin tvätt till, tömt diskmaskinen och damsugat. Har hunnit vila en liten stund med :)
Usch vet ni, Jocke skickade en bild till mig. En bild på ett avlopp och en massa bajs som kommit upp runt om. Till denna bild skrev han den passande texte; Gamlingbajs. Blä, det va en rälig bild. Hahaha.
Jag har kokat ett par koppar kaffe som jag ska ha med mig och är redo att åka. Först ska jag ner i källaren och leta upp mina glasögon. Hade så ont i huvudet igårkväll och den är tillbaka nu....så jag måste skärpa mig och använda dem!
Trivs bara inte i dem, men vad ska man göra. Om det bli en bra slant över en dag så skulle jag vilja åka in och få linser ist. Jaja. Nej nu ska jag hälla kaffet på termosen och ge mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0