Kärlek

Det kände jag i mängder igår när jag åkte till jobb och Jocke satt med min blogg och försökte lära sig hur man ändrar, fixar och donar för att få den att se ut ugnefär som jag vill ha den. Det är kärlek det.
Får se hur den blir när den är klar, spännande.....


Sen det här med bur. Det har löst sig. Jocke hittade en i Kristianstad. Vad annant kan jag säga än tack svärmor!!!!
Underbara människor växer inte på träd!!!!
Den är jättefin!!
Haha, Berit! Det va fler än du som föresog att buren skulle va till en annan här i hushållet. Höhö.....


Nu ska jag se om jag ska ta och få i mig lite kaffe.



Kommentarer
Postat av: matilda

God morgon, vad ska du göra i dag?

2008-08-24 @ 08:27:42
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0