Jaha...

Allt löste ju sig igår. Jessica hjälpte mig så att jag fick hem Alex. Han hade haft det jättebra på deras lilla läger och han va glad att han inte söv över där som vissa hade gjort, för där hade varit kallt och de hade haft besök av en massa getingar.
Vi va i god tid, så Jessica kunde släppa oss hemma hos min syster så att Alex kunde gyta om i lugn och ro och jag hann tom säga hej till Marko. Han är 13 nu och sköter sig mest själv, hänger med sina polare och stöter på brudarna ; ).
Sen hade Jcoke slutat, så han körde oss till träningen occh sen körde vi hem så att jag kunde börja med maten.
Micke kom och vi spelade lite kort tills det va dags att hämta Alex igen. Sen tog det ibte så lång tid innan maten blev klar och vi åt allihopa. Det blev kyckling med ris och sås.
Sen hände det inte så mycket mer egentligen, jag lämnade Alex, körde hem igen, duschade mös med Jocke och sen va det sovtajm.

Idag har inget annat planerat än att jag måste upp och hälsa på mamma. Det har blivit framputtat för många ggr nu. Sorry mamma!
Annars blir det nog bara slapp o soffan och lite småpill med hushållssysslor.
Nu får jag fixa något att stoppa i magen tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0