Inget fint väder...

Jag är ledig idag med och jag ska upp och hälsa på mamma och sen Jessica. Jag ska gå!!! I detta vädret!!! Inga problem bort till mamma, det är inte så långt, men det tar nog nästan en halvtimme i lugn takt upp till Jessica. Känns som det får bli rask takt :)
Bilen står i Eslöv, Jocke kom med spolbilen igår, så jag kan inte sno nån bil idag. Men men, lite extra motion för min del och det skadar absolut inte, får bara hoppas att det inte regnar när jag går. Blev visserligen lite mer komplicerat med att hämta Alex idag. Han är på läger i Gamla Bo, så han kan inte bli hämtad förrän Jocke har slutat kl 16. Alex har träning kl 17, så det får bli snabba ryck. Men inte så lätt att planera när man inte vet ifrån börjanatt man va i ett sånt behov av bil....en liten pik då till min kära förvirrade syster ;)

Tittade på Dexter igår kväll. Så bra serie!! Den inehåller lite av allt. En konstig människa med sjuka tankar, vanliga relationer, arbetsliv, komplikationer, vanligt folk som försöker ha ett vanligt liv....ja, you name it.
Jag började följa den när den började, men sen blev det bara att jag missade det, men nu kollar vi på de igen.
Fast, om jag ska slänga ut en pik till, så fick jag ju titta på det själv igår....Jocke vaknade inte när jag försökte väcka honom, ugnefär 5-6 ggr. Men, som jag sagt till honom när han inte vaknat, så behöver ju kroppen få sova hel ekelt. Han hade inte så ont i magen idag heller sa han, så det behövdes nog.

Nu ska jag ringa och bråka med Telia lite. Jag tycker inte om dem. Jag hatar dem nog rent ut! Alltid något som klöddar när det gäller dem!
Nu har vi fått en påminnelse av en räkning aom vi inte fått orginalet på!!!! AAAAAhh, va trött man kan bli!
Jag pratade lite med dem i lördags och först , efter att ha sagt till om det två eller tre ggr innan, så har de rätt på var räkningarna ska skickas.
Suck suck suck!!!!

Börjar kurra lite i magen redan, så jag får nog få något i mig med.

Roligaste nyheten nu iaf, det är att vi har fått tiden till ultraljud!!!! IIIIiiihhhh!!!! Den 12 september ska vi dit!!! Så spännande!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0