Halva dagen avklarad...

Om nån timme ska jag hämta Alex, ska passa honom idag. Kl 17 ska han träna, sen blir det middag och bad och allt som ska fixas. Kan tänka mig att han kommer visa alla nya saker han fått nu för och i skolan. Killen är så stolt över att ha börjat ettan nu. Stora killen...kommer ihåg när jag började passa honom då han va ca 2 veckor gammal. Fy vad tiden går!!
Hihi, men nu är det dags att själv bli mamma :) Är spänd och ser fram emot den 12 mycket, då det är dags för ultrajlud!

Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jocke ska med grabbarna och spela poker ikväll, så jag vet inte när han kommer hem ikväll.
Tror jag zappar på tv`n, eller kanske, om jag orkar, så ska jag fortsätta att rita. Jag har faktiskt börjat nu :)
Men har lite halvkass fantasi just nu känner jag. Så jag har snokat lite på nätet för att får lite inspiration, det hjälper.

Nu känner jag doften av kaffet som är klart....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0