Ha, glömde ju berätta!!

Jag har ju böjat rita. Vet inte om jag vill lägga ut nåra av teckningarna så ni får se än. Kommer kanske sen. Får väl isf säga OBS redan nu, d en del inte är barnvänliga. Hehe. Kan ju säga att Jocke la in en önskan om en som va in real size...hehe höhö.
Men iaf, jag har tagit steget längre! Jag har beställt ett startset för akryllmålning! Hiiiii iiii!!!
Hittade först ett som jag gick och funderade på, men sen hittade jag ett bättre som dessutom  va billigare. Så det är på väg med posten!!! Ska kolla efter ett staffli med. Underlättar ju en del om man säger så. Ska kolla tradera, där va ett innan, men det va innan jag besällt det andra, ska se om det finns kvar :)

Så ska vi se hur det utvecklar sig, om jag klarar av att måla med akryll eller inte.
Jocke kanske kan få en realsize bild direkt på väggen haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0