Födelsedag

Idag fyller Jocke år. Grattis Hjärtat!!!
Conny, hans bror ringde och väkte oss och grattade honom, så han va först ut med att säga grattis. Men sen fick jag gratta honom, jag serverade honom kaffe och sen va det gads för den "lilla" presenten. Doggsen följde med mig till köket och jag tänkte att Atlas brukar ju ta det man håller i handen och ger till honom i munnen, så då kunde han ju va så söt och gå in med paketet till Jocke. Jo visst, han tar paketet och med Tisha i släptåg och mig lite försiktigt sjungandes bakom går vi in till Jocke. Men Atlas struntade i honom, han gick och la sig på kuddarna bakom soffan för att bita i banden ist. Så gullig va han...yeah right.
Så jag fick själv lämna över det. Han fick ett par fiskehandskar med fria fingertoppar och ett par drag. Han frågade sen vart jag hade gömt det, det kom ju fram att han hade letat över allt.....med inte hade han letat mellan madrsserna i sängen....moahahahaaa.
Sen har han varit nyfiken på vad jag ska göra idag, varför jag ska till Malmö, var i Malmö jag ska.....hallå ja!!! Det hjälper inte att det är din födelsedag, om jag skulle berättat, så hade det ju inte varit en överraskning sen när du får paketet juhe!!!
Han satt här i soffan och helt plötsligt sa han att han kom på vad han skulle få.
"Ok, vad?"
"Jo, du har köpt Jessica Alba till mig. Men du har sagt att hon får lämna ungen."
Hihi, njä...inte riktigt, sorry att göra dig besviken. :)

Nu ska jag faktiskt äta frukost och ta en kopp kaffe till. Kaffe behövs idag, för jag har inte sovit så mycket i natt, hade såååå svårt för att somna...
Sen ska jag snart åka iväg, Salle kommer och hämtar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0