Fix å don

Va nere och handlade lite vad vi behövde hem och jag köpte en passionsblomma med. De är ju så fina!!




Finfin och massa knoppar har den :)



Jag raggde kompostgaller med. Det är dags att bygga en bur till Atlas nu. Vi tänkte och tänkte igårkväll hur vi skulle bygga en. Den ska va stabil och han ska inte kunna lyfta den, han ska inte kunna skada sig eller fördärva den. Vi kom på att en bra början borde ju iaf va de klassiska kompostgallerna.
Men de hade inte dem på Lågpris, så jag ringde till Järnia när jag kom hem igen, viss de hade hemma och till specialpris dessutom :)
Så jag knallade ner och hämtade två paket, sen va det hem och fixa ihop en öppen bur till honom.
Jag hade köpt tuggringar till dem med, så jag la in hans täcke och när han sen gick in och kollade läget i buren, så fick han tuggringen. Han la sig och började tugga. Kanon! :)



Duktiga killen i nya buren :)



Nu ska jag damsuga lite snabbt innan jag ska iväg och jobba.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Nu har även jag börjat läsa din blogg,tack Jocke för att du hjälpte mej hit.Den är jätte fin tycker jag,så nu har jag två bloggar att läsa varje dag/kram

2008-08-14 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0