En överraskande ledig dag!!

Igår på jobb, så frågade helt plötsligt Salle om jag vill vara ledig idag. Eh, JA!! Dum fråga egentligen, men som han sa, så är det bäst att passa på nu innan det är dags att återgå till det vanliga, att jobba torsdag till söndag...och innan Roxanans pojkvän kommer och hon ska vara ledig. Det är bara att tacka och ta emot!
Så nu sitter jag här, har haft en lugn och slapp förmiddag, käkat frukost och kollat på tv.

Igår byggde jag ju ihop Atlas nya lilla "hus". Lite spänd och nervös för hur dagen skulle gå, hur det skulle se ut när Jocke kom hem efter jobb, skickad jag en bild till Jocke hur det såg ut när jag lämnade dem ensamma. Jag hade gett dem sina bitringar och en ny leksak och jag kastade ut lite godisar i deras egna vrår.
Jag pratade med Jocke när han kom hem. Ingenting hade de gjort!!! Så skönt!!
Jag va lite nervös att Atlas skulle försöka ta sig till storarummet, som jag ställt hans krypin ivägen för, sen inte kunna komma tillbaka, riva hela storarummet totalt. Men nope. Killen har kanske fattat poägen, ett eget krypin som fattades honom. Han har blivit en stor kille nu :)
Jag hade inte satt ett galler som botten, men det fixade Jocke, mycket mer stabil nu. Det blev riktigt mysig faktiskt, båda jag  och Jocke får plats i den, om benen får sticka ut vill säga :)





Här är den! Fin va? När jag skulle ta fotot så  kasktade han sig hejdlöst ner och böjer väggen lite...tur Jocke fixade ett golv i den :)



Tror att han tycker bra om den, han hade legat i den igår kväll när vi va uppe hos Berit och Fribbe och han har legat i den hela morgonen nu.
Kanon kanon!!!

Nu ska jag ner och handla lite, sen ska jag göra chokladbollar. Skulle ha gjort det igår på pizzerian, men hade inte tid. Så jag ska göra dubbel sats, skicka med Salle några så de har till kaffet idag. Sen ska jag ta med mig en omgång när jag ska upp och ta en kaffe med Berit. För när Jocke fyllde år, så stod jag och rullade bollar när Berit och Fribbe kom. Sen körde de innan de va helt klara i kylen och Fribbe hade påpekat detta när de körde :) Så nu ska han få några han med :)
( Ärligt talat så hade jag fått för mig att ni skulle komma kl 18...inte 17..hehe )



Sen måste jag ta och leta upp en bh som jag lagt undan...för mina mammaboobs får inte plats i denna bh`n längre *fniss*
Ett av plusen med att va gravid, boooobies haha :)




Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Gravidbröst is the shit! Hihi!

2008-08-14 @ 12:46:53
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Svärmor

gläds åt dem så länge det varar,när knytet har använt dem klart så har du inte mycket kvar av dem,fråga mej som vet,efter två som hängt där/kram

2008-08-14 @ 13:19:01
Postat av: roxi

japp japp, passa på o va ledig nu innan mannen kommer hit.. datumet e bestämt nu oxå hihi så du har fram tom den 17 sep på dig att ta vara på de lediga dagarna hehe;) Kram på dig gumman.. vi ses

2008-08-14 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0