En ledig lördag som börjar tidigt!

Kl 8 ringde klockan. Då va det dags att gå upp på sin lediga lördag för att göra sig klar inför dagen. Jocke ligger kver, jag väcker honom när jag duschat o kaffet är klart. Kl 10 kommer Emma och Frida som ska passa hundarna idag. Så snälla som ställer upp!
Sen 10.30 ska vi vara hos Micke och häma upp honom. Han blev anställd på firman igår. Roligt för honom, bra för firman som fått in en ny så snabbt som kan jobbet.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig...det blir ju en heldag, så jag vill att allt ska vara bekvämt med magen och lite fin får man ju va med...höhö
Nåja, det löser sig i halvlek :)
Jocke fick en nu t-shirt igår som han skulle ha på sig. Han kommer bli såååå fin!
Sen idag ska vi ringa och gratta Wilmer, han fyller år idag! Jag en sååå söt bild på honom som ni ska få se!



Tittut! Grattis lillkillen!!!



Nu ska jag duscha och bli klar, får se när jag skriver igen, med tanke på att helgen är min o Jockes :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej och tack så mycket. Jag skall fundera på saken lite, har ganska mycket för stunden. Du kan väl skicka mig ett mail med dina önskemål och så kan jag se om jag skulle kunna hinna med att fixa din design. Hälsningar Carolina.

2008-08-16 @ 17:28:58
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0