Efter regn kommer sol...

Bilen va såld. Fy va det va tråkigt att behöva berätta det för Jocke.
Men på en gång satte jag mig vid datorn och letade bil. Vi hae kollat mycket på v70 t5, men de lade vi åt sidan nu. Jag satt här och checkade över vanliga v70 t ist. Skickade över lite bilder till Jocke, som försökte hålla sitt humör i styr,jobba som attan och kolla bilar och ringa till mig när han såg något intressant.
Sen kom den fram...en volvo v70 t....inte gått mer än 10.200 mil...hålla ja!
Jocke tyckte att det lät lite för bra, ringde till firman som hade den och kollade läget. Jo visst, fint skick, bara gått de milen, en ägare bla bla.
Kanon!!!
Jocke ringer och berätatr för mig och jag tycker med det låter bra. Han hade fått ner priset 7000 med.
Sen efter en massa samtal där jag inte hängde med alla gånger, så va det bestämt!
Så igår när Jocke kom och hälsade på mig på jobbet....så kom han rullnde i den nya bilen!!!
Jag körde hem... :)
Så fin den är, vilken plats och som den går!! Hihihihihihihihi. Toppen!

Så, nu ska jag hälla upp kaffet till min underbare karl som fortfatande nannar, sen har vi hela helgen tillsammans!!! Underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0