Blä, jobb...

Torsdag...jag ska jobba...känner inte riktigt för det. Men kommer väl kännas bättre sen när man är igång. Rätt lugnt idag, för det är den korta dagen.
Igår hände det faktiskt ingenting på kvällen. Jocke kom hem och vi åt, sen va klockan så pass att affärerna nästan skulle stänga, så va sa att vi nog tar det på lördag ist innan jag åker till jobbet.
Sen va det soffan som gällde, jag blundade till en halvtimme, Jocke några fler halvtimmar. Lite tittande på tv och sen sova för natten.

Nu ska jag kolla en film till faktiskt. Har stoppat tvättrn i torktummlaren, så det klarar sig själv ett tag. Filmen jag såg igår, The Promotion, va inte så bra, visst va det någa roliga inslag, men annars ganska långtåkig på nåt vis. Hände inte speciellt mycket.
Hoppas jag hittar något bättre nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0