=( närmar sig slutet

Jaha, klockan är över 22 och dagen börjar närma sig del sista delen...inget jag ser fram emot, vill att denna dagen ska va lite längre...

Nu ikväll så badade vi hela familj, vi tryckte ner oss allihop i badkaret =) Vi hade ju ett större badkar i lägenheten, men det funkade iaf. Bubblor såklart och Ninni va duktig och tvättade håret, dock är det inte lika kul att skölja bort det sen...
Sen blev det lite snabbmys i soffan och nu ligger snuttan och sover.
Vi fortsätter nog att chilla.

Imorgon är det jobb igen, kanske inte det jag ser fram emot mest om jag ska va ärlig, men det får va sista dagen denna veckan, sen pallar jag inte mer.
Det börjar kännas av att man är gravid och foglossning har jag börjat känna av med. Inte mycket, men det är där. Så bältet ska på imorgon på jobb!

Jag måste in och hälsa på mamma med i veckan så att hon får träffa Ninni, det blev ju inget med det i helgen heller. Ska ta hem en hatthylla som vi har liggande hos henne med, den ska upp med!
Sen hade jag tänkt jag skulle påbörja att gå igenom de små, små kläderna med som är nerpackade =)

Ha det göttit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0