Mysmorgon

Vaknar av en liten Ängel som sitter i sängen och har lagt till sitt lilla sådär jag-är-inte-ledsen-men-kan-låta-som-det-buhuande.
Jag går och hämtar henne och tar med henne till vår säng. Såg att klockan inte va långt ifrån vad vi ställt den på och vi mornade oss allihop. Mys!!

Nu står hon i sitt nattlinne, tagit på sig mina -rent förstora- foppatofflor och dansar lite till musiken som är på så vi alla vaknar till ordentligt och blir på sånt där bra humör som man blir av musik =)
Men jag ska ta med mig Ninni nu och ta en dusch och vi ska göra oss klara för dagen!

Ninni ska ju iväg och vi ska in på ultraljud innan vi sen ska iväg till jobb!

Ha en bra dag kära vänner!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0