Lördag kväll

Ja, Jocke och Ninni kom hem. Jocke körde iväg direkt igen och hämtade ett vapenskåp och jag och Ninni lagade maten så länge =)
Det va så gott med mat, vi hade ju inte ätit något under dagen annars...så det behövdes verkligen.
Efter maten blev vi lite tröta allihopa och när jag frågade Ninni om hon ville gå och vila en liten stund, så tyckte hon att det lät jättebra =)

Så Ninni vilade, Jocke låg och chillade i soffan och jag fummade på nätet. Skönt att bara va =)

Mange har kommit nu ikväll, hjälpte Jocke med vapenskåpet och nu står det på sin plats.

Ninni druttade för trappan mitt i allt....jag gick upp för att hämta en penna, Ninni står i trappan och ropar på mig och ska sen gå ner igen när jag kommer. Hon kan gå i trappor bra och har ju inga problem med det i vanliga fall. Men hon trodde nog att hon va nere och precis när jag säger till henne att ta det försiktigt, vänder hon sig och vad jag då trora att hon trodde att hon va nere, så va det ju på sista steget hon stod och då damp hon ner i golvet och slog lilla fina huvudet!!!
Ajajaj va lissen hon bidde!!!
Men det ordnade upp sig och vi tittade i spegeln på bulan som kommer i pannan. Sen va det rätt bra och hon berättade att det va lite ajaj och tog sig på huvudet.
Men fixa vidare med Pappsens saker och skruva lite kunde hon och gjorde nog saken lite bättre med =)

Senare blev det natti natti-dags för snuttan och hon har fått lite alvedon nu inför natten så att hon kan slippa ha en natt som den som gick. Vi vill nog alla kunna sova i nat... =)

Nä, nu har jag fan varit inne i cybervärlden litta väl mycket tycker jag för denna kväll och vi har Mange här...höres imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0