Kvällen

Nu sitter vi här i soffan. Chillar och lyssnar på musik. =)
Känns som om lilla i magen har satt fötterna mot allt annat som ska få plats i min mage och tryckt upp det så mycket hon kan. Känner mig nästan kräkfärdig och sitter och lutar mig bak och väntar på att allt ska sjunka ner. Har hänt en gång innan och blir så när jag sitter med benen uppdragna. Ska jag ju lätt inte göra igen...

Jag har ju jobbat idag och det blev mycket jobb. Vet inte om jag ska jobba imorgon med, får se hur Jocke mår. På söndag ska vi jobba båda två, det är marknad i Vollsjö, så vi ska som vi gjort de andra åren. Grilla =)
Så gott folk, vill ni ta en sväng, så kom till Vollsjö och gå på marknad!! Det blir brar större och större för varje år och det är många lokala knallar av alla dess olika slag, hantverk, korvar, blommor, hembakat, ja...allt möjligt. Och vi grillar hamburgare och grillspett =)
Det blir en tidig och lång dag för oss på söndag, vi ska samlas och påbörja allt vid 8-tiden och sen kör vi på med marknaden och kommer öppna pizzerian som vanlig om inte lite tidigare. Sen stänger vi ju 21, så masse jobb =) Men det är kul, roligt när det händer lite annat =)

Lyssnar just nu på Maskinen. Fan va bra de är! =)

Nähä, jag pallar inte skriva mer nu, ska lägga mig ner och bara va. Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0