Jobb och god mat!

Ja, som sagt så är det jobb hela helgen.
Efter att vi alla varit upp en snabb runda vid 7 i morse, så somnade vi om igen och sen kom vi inte upp förrän vid 12 och det va nästan iväg till jobb direkt sen.

Det har varit en bra dag på jobbet och det har varit ett bra flyt.
Jocke gjorde middag till mig idag. Jag tycker om maten vi har där, men ibland är man bara inte sugen på pizzeriamat när man står där dag efter dag och idag va en sån dag för min del. Och dåligt med fantasi....men sen gjordes det schnitzlar och där blev jag sugen på något. Strunat i att panera och bara steka köttet som vanlig med lite krydda.
Jocke erbjöd sig och han gjorde en god middag och så mätt jag blev!!
Kött, sen bakpotatis som han gjorde stora klyftor av och friterade och sen lite gott och blandat med tillbehör till detta! Mmmmm!

Kolla in detta då!



Imorgon är sista jobbdagen och sen är det ledighet. Får se om det kanske blir jobb på tisdag eller inte, det vet jag inte än.
Får vi ta då isf.

Nu får ni ha en bra kväll, filmen och de andra väntar på mig... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0