Inte mycket vettigt

Nä, det är inte mycket vettigt som händer idag och det lär det nog inte göra heller. Men så skönt det är att bara va!
Vi bara slappar, Jocke lagade middag och vi är nu mätta magen, Ninni gick och la sig lite, men får se om hon somnar eller om hon bara vill ligga och chilla lite i sängen.

Jocke spelar Maffia II och jag sitter och tittar lite på det, flummar lite på nätet och leker lite med Photoshop.
Det är ju inget höjdarväder om jag säger så, det är grått, trist och regnar om vart annat. Jag får väl erkänna att hösten är kommen och att den är här för att stanna tills den lämnar över till vintern.
Men som jag sagt innan så hoppas jag iaf att det kan bli lite bättre väder snart så att vi kan få röjt på tomten!
Sen när det är gjort och och det ändå inte är väder till att va ute, så kan vi påbörja att fixa mer här inne. Vi ska ju måla lite och här är väl egentligen alltid nåt som kan fix och donas =)

Nu ska jag återgå till Photoshop =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0