Finito för veckan

Jepp, idag jobbade och nu är det finito med jobb för denna veckan. Usch, pust och stön, vilken hård vecka det blev ;-) haha.
Himmafru är resten av veckans jobb för min del. Najs =)

Igår, när jag satt på nätet och flummade lite, så va jag inne och kikade på utvecklingen i magen som man kan följa. Där stod det att nu när barnet kan märka av om det är märkt eller ljust utanför magen och olika ljuskällor, så kunde man hålla en ficklamoa mot magen. Och barnet kunde inte bara vända sig mot ljuset utan även försöka sträcka sig mot det!
Detta testade vi och hur coolt va inte det då, det blev låda i magen och hon satte igång! =)
Helfräckit!!!

Jocke kommer snart hem, här är bara och lämnar David. En film ikväll kanske, får se =)
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, vi har inte kommit så långt i planeringen. Inte vad jag vet iaf. Lava resten av veden ska jag iaf göra, så det blir klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0