Destination Höör

Ja, dit ställer vi siktet idag, jag och Ninni. Vi ska in och hälsa på Jenny och lillemannen som kommit till världen!! =) Han är ju inte nykläckt, men vi har inte träffatts sen....ja rent för länge sen!!!
Men so jag sa till Jenny, bara nam inte tappar allt helt och ses när vi kan så.
Ser fram emot dagen jätte mycket iaf =)

Vi fick sova till 10 idag =)
Det va far min som ringde och väckte oss då.
Jag hörde nr Ninni snackade tidigt i morse, men hon satt bara där och lallade och sen somnade hon om. =)

Helgen är inne på sista dagen, dagarna har sprungit iväg, mycket tack vare att vi va lediga igår tror jag. Va skönt at ha en ledig lördagkväll med familjen igår!

Önskar er en kanondag elles. Det ska jag se till att ha iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0