De bidde jobb

Jaha, det blir jobb för min del idag. Jocke känner sig inte kry, så jag tar idag så att han får vila upp sig och kan ta resten av helgen.  Vi hade redan pratat om att jag skulle jobba som imorgon, så det är bara dagarna som bytas.

Vi sov länge idag, hela familjen, mor min ringde och väckte oss vid 11!! =)
Men jag undrar om där är en liten här som med börjar bli hängig igen och kanske åker på en ny omgång förkyldning, för hon är lite smågnällig...
Då kan hon och Jocke ligga här och smågnälla ihop och tycka synd om sig själva =)

Nej, om vi skulle ta och göra oss klara, få på oss kläder och ge oss ut på den här svängen i skogen med hundarna innan Jocke kör mig till jobb...hundarna behöver verkligen det, de är så rastlösa och det är ingen idé att släppa dem i hundgården, för det regnar en del. Bättre de får komma ut och springa ordentligt.

Ha en bra dag gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0