Dags igen

Ja, om ca en halvtimme åker jag till jobb igen. Känner inte direkt för det efter denna helgen, men jobba måste man ju, så inget att hänga läpp för rent för mycket!

Frukosten är i magen och Jocke är iväg och hämtar bröd till nöffarna i skogen. Jag ska gå och göra mig klar för jobb, Salle kommer och hämtar mig på vägen.

Haha, Ninni fick för sig innan att hon skulle gå och duscha. Jag hittar henne helt naken. Hon står och pekar på golvet och säger "kissa"...då har hon hunnit kissa med. Men hon tar på sig blöjan själv igen när jag förklarat att vi ska inte duscha nu och blööjan kan du inte bara gå och ta av dig sådar.
Sen hjälper hon mig och hämta papper och vi torkar upp den lilla olyckan.
Gullunge =)

Hoppas ni alla får en bra dag, jag misstänker att jag kommer göra pankakor på jobb idag =) Har blivit så när jag jobbar tisdagar, det bestämde Salle =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0