Då va det klart!

Helgen är över och den långa söndagen med =)
Så trött jag är i kroppen! Inte så sömn-trött som jag trodde ändå, mest kropp-trött och det känns i rygg, svank och ben. Men, sånt är livet och det har varit roligt att jobba, en dag som denna, med marknaden speciellt då det är annat än det vanliga jobbet. Mer folk, annat folk blandat med de man brukar träffa, glad stämmnig och vi hade sån tur med vädret med. Uppehåll och soligt. Blåste lite, men inte så hemskt mycket ändå.
Ja, så 12-timmars för dagen är över och det va så skönt att komma hem till familjen!!
Ninni hade hållt sig vaken med så att jag fick träffat henne idag, så en stund fick jag med henne med =)
Jag har ju inte träffat nån av mina Hjärtan idag, då de sov gott när jag åkte till jobb.
Som jag har saknat dem idag!!

Men imorgon är jag ledig och det ser jag fram emot... =)
Vi frågade oss precis vad vi ska göra och vi kom fram till.......                    ja, ugnefär så mycket =)

Får se imorgon...nu får ni ha det bra, haj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0