Sveriges Nationaldag....

Ja, skit i det. Håller med Jocke....VI E FRÅN SKÅNE...!!!!!!! Resten kan ni om ni är Skåningar och MFF'are =)

Som det varit den senaste tiden så gick vi upp strax innan 9, då kallade Ninni. Hon blev morgonfixad och hjälpte mig att laga kaffe. Hundarna kom ut och nu sitter vi och tar det morgonchill =)

Det är jobb som väntar och ja, ni vet ju redan vad som händer där idag. Kul med lite annorlunda jobb =)

Imorgon, ja då ska vi iväg en runda och fixa lite ärende, men sen tror jag inte det händer så mycket imorgon. Vi har iaf inget planerat. Kan ju hoppas på fint väder så att vi kan hitta på något ute.

Igår va ju Mange här. Vi gick ut alla tre och kastade frisbee mitt i natten och sen blev det lite fotboll med =)
Roligt, men jag sprang rakt på nellorna när jag skulle fånga frisbeen, så det va inte så skönt. Känns än idag på benet...
Sen blev det lite datorfix oxh lite poker innan klockan egentligen va rent för mycket och vi avslutade en trevlig kväll.

Nu är det kaffe som gäller...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0