Sommar!!

Ja, nu går jag ut officiellt med att det är sommar!!!  =)
Härligt värre, som jag njuter!
Men ajg tycker synd om hundarna, de tycker mest det är drygt. Går det som vi hoppas, så kommer vi ju iaf till huset den 15:e, så de ska de få vara ute och roa sig och ligga och chilla i skuggan.
Jocke hittade en hundgård idag som vi ska hämta på måndag. Vi jobber resten av helgen båda två, så på måndag blir det. Så det är avbockat från behöver-listan nu! =)

Jag har suttit och göttat mig i solen en stund och jag ska nog ut och sätta mig och ta en kopp kaffe på balkongen innan Ninni vill komma upp, för då ska vi städa!
Hon är ju hur tåkig som helst! Jag tänkte att vi skulle diska när Jocke hade åkt till jobb och sen gå ut och spela boll eller nåt. Men hon gick och la sig ist och hon hade inte varit uppe så länge... Men värmen tar på henne med ju och det har blivit ett par sena kvällar för henne.

Hoppas ni har det bra i det fina vädret!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0