Packar!!!

Kaffe med Jessica på La Café blev det idag. Mycket trevlig att få träffat henne igen.
Jocke åkte till jobb och jag och Ninni hälsade på mormor en sväng med.
Så. Det är gjort och tvätta får vi vänta med tills imorgon, där är ingen tid idag.....

Ninni la sig och vila nu när vi kom hem, så jag ska börja packa ner allt jag kan nu!!!! =)=)=)
Redan imorgon kan vi nog flytta!! Fattar ni!
Så najs!!

Men!!!!
Försvinner jag ett tag, så är det för att internetbiten inte är löst än. Vi vet vem som kan leverera till oss nu iaf, men vi ska ju hinna med allt med och eftersom vi förmodligen flyttar imorgon, så kommer vi nog inte höras på ett litet tag.
Men när jag återkommer ,så ska ni få bilder på huset med =) Så håll  ögonen öppna och ge inte upp! =)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej! Hoppas det gått bra med flytten :-) Saknar dina inlägg. Vad kul med en liten tjej till grattis!! Kram Jennie

2010-06-12 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0