Litta allt möjligt

Ja, Ninni har varit sådär halvrolig idag. Sovit en del och kändes lite varm när hon vaknade senare i eftermiddags.
Jag har tagit det rätt chill, diskat och fixat lite här hemma, suttit lite balkongen emellanåt och bara njutit och sen lite chill i soffan och zappat på TV´n.

Det blev ett bad när Ninni vaknade i eftermiddags och sen klädde vi oss och gick ut på en kvällspromenix. Vi gick längs med ån ner till Lågpris, träffade på en anka när vi kom dit och hej vad kul tyckte jag. Stackars Ninni som va så glad när vi kom ner och sen va där bara en anka...
Men, sen kom det faktiskr fler och Ninni blev så glad när de kom simmandes.
"Boaak, boaaak" snackade hon med dem =)
Vi stannade en stund och sen gick vi tillbaka, samma håll. Då träffade vi fler annkor vi vattenfallet, så vi stannade där en stund med.
Ninni skrattade och skakade på huvudet. För undrade vad som flugit i henne, men sen såg jag. Ankorna tvättade sig och skakade då på huvudet!!
Haha, gullunge! Där satt hon och skakade och skakade på huvudet och skrattade =)

Vi gick inom affären och köpte coca på glasflaska till mig och Jocke nu till kvällen. gott! Godast på glasflaska!!
Jocke har redan smakat lite av min, hans är redan slut och han sitter och sneglar på min lite, försökte smyga sig till den med....ajabaja!! =)

När jag och Ninni kom hem sen, så dammsugade jag när Ninni drack sin välling. Jag mös lite med henne och la henne, tvättade golvet och dammade av lite.
Sen kom Jocke hem med mat till mig =)

Det blir en chill kväll för vår del, jobb väntar redten av helgen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0