Jubbehelg =)

Ja, det är ju jobb som väntar resten av helgen för både min och Jockes del =)
Idag är det jag och Jocke som jobbar ihop och roligt som vanligt ska det bli! Imorgon ska jag stå och grilla på IP i Vollsjö. Det är Nationaldagsfirande och grillning ville de ha. Så jag och kocken ska fixa det och sen blir det väl tillbaka till pizzerian och hjälpa till där. Ska bli roligt!!!

Ninni ligger och vilar, jag och Jocke har käkat frukost och snart är det dags för att bli klara för jobb.
Frida kommer hit och passar Ninni och dogsen. De kommer ha det bra som vanligt med henne =)

På måndag, ja då kanske ni kan få redan på den där andra saken jag varit hemlig om =)
Kanske.... =)

Så, jag önskar er en trevlig helg i det fina vädret, gnäll nu inte på värmen för mycket, vi ska va glada att vi fått en sommar till slut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0