Bowling

Igår kväll lämnade vi Ninni hos mormor ett par timmar och sen stack vi och Pontus och Jessika till bowlinghallen och bowlade!!
Jättetrevligt!
Först va det väl att alla tävlade mot alla. Jessika höll ledningen i stort sett hela tiden under de två timmar vi spelade.
Men mot slutet, blev det lite av att jag och Jocke tävlade mot Pontus och Jessika.....Jocke hade legat sist rätt länge, men kom ifatt mot slutet och det gjorde jag med. Jag låg några poäng under Jessika, men tog igen det och efter ett spännande slut och blinkningar till killen som skötte speltiderna, så fick vi spela klart sista serien och jag vann!!!
Jocke kom tvåa, Jessika trea och sist kom Pontus.
Vi fick utskrivet resultaten med och jag och Jocke tillsammans mot Pontus och Jessika va bäst! =)

Dock ska vi inte skryta för mycket, för vi spelade inte bra nån av oss egentligen!!
Om man bortser från Jessika, som inte riktigt visste vad hon gjorde emellanåt kan det tyckas, men käglorna föll för henne ändå =)

Efter de timmarna coh och en jättetrevlig kväll, så fortsatte den.
Vi hämtade Ninni, fixade lite från Pontus och Jessika och sen körde vi hem. La Ninni, som somnade gott och sen gjorde vi toast och tittade på en rätt kass film =)

En kanon kväll!
Tack ska ni ha!





Under resutaten som är i fet stil står resultaten för alla serier. Som jag sa, vi ska inte skryta, men jag vann ändå!!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0